Lördags bestyr

Godmorgon!! Hoppas allt är okej i vanlig ordning..
I dag ska här städas och helst diskas. Ska vara med Nina i kväll och barnen ska vara hos barnvakten. Vi ska bara mysa och äta gott och bara vara... Skönt och massa mys längtar.
De blir inget jobbande i dag.. (som tur e)
Men hemmet ser ju ut som en bomb så det blir inget sitta still här inte. Emilia håller på att städa på sitt rum. En del gnäll men hon gör det ändå så får väl vara glad för det.
Igår kväll var jag med min dotters pappa. Vi spelade kort och hade de riktigt trevligt.
Jag somnade till New Moon.. (filmen alltså) Jag är sold på Twiligt) den 16 November ska jag på Bio och den dagen är det världspremier för Breakin Dawn part 1. Undra om det spelade inte bägge filmerna samtidigt och om man måste vänta ytterligare ett år innan den kommer ut på Bio??
Hoppas inte efter som sista boken är en hel bok och nu ska de göra filmerna till två!!
Både bra och dåligt kan jag tycka.. efter som då får det ju med massa mer när det delar filmen.. men samtidigt får man inte se upplösningen.. sista boken är sjukt bra.. Vill läsa den igen..
Ska nog göra det också..
Finns ju en extra bok som heter Bree Tanners andra liv.. den är inte så bra..
Nej om man skulle ta och sätta fart.. Vilka filmer har du sett med Robert Patinsson?
Jag har sett Twilight, New Moon, Eclipse, Remeber mee och Water for Elephants.. Den sista rekommenderar jag.. har sett den två gånger.. den är riktigt bra





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0