Blogg inlägg borta och GOTT NYTT ÅR

Jaha vad fan nu då? jag bloggade ju igår kväll. Men inte fan finns det något inlägg från igår jävla skit. Sne man blir. I bland tycker jag väldigt illa om BLOGG.SE appen.. Den funkar inte alltid som den ska tydligen.

Igår Storstädade jag en gång till pga av att jag haft Fanny här (en hund) och för att det var grusigt ändå fast jag städade i förrgår.. Så nu gjorde jag det dubbelt och det blev så fint..

Sen kom Azad på besök och en stund efter det kom Hanna och barnen. Jag lagade köttfärssås och alla barnen åt bra. David med..
Jag och Hanna satt och nörda med våra Iphones och barnen lekte på bra. Emilia var så bra med DAVID OCH NÄR DEM HADE GÅTT SEN PÅ KVÄLLEN SÅ BERÖMDE JAG HENNE MASSOR FÖR DET OCH DÅ SVARADE HON.
-Men hallå mamma, han är faktiskt min NYA kompis..
Haha precis som att ge dig morsan han är min polare klart jag är snäll då hahahaha
Gulliga barn alltså!!
Milo lekte bredvid lekar med Matheo men halv sju orkade han inte mer och jag gjorde i ordning honom för natten och han somnade på två röda sekunder och sov till halv nio i morse utan att vakna en ända gång.. Gubben var nog trött..

Ja så Hanna berättade en sak och sen fick jag reda på att hon ska sitta helt själv i dag på Nyårsafton.. Skit dåligt tycker jag.. Men NEJ det behöver hon inte alls det göra för jag kommer att göra besök hos henne i kväll med mina barn så vi kan fira i hopp.. eller det är väl inte så mkt att fira men trevligare att umgås med nära och kära och inviga det nya året än och sitta helt själv som man gör alla andra vanliga vardagar..

GOTT NYTT 2012
PUSS

 

 

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0