Kvällis

De blev en grin fest här i kväll. Lilla Milo han inte mer än och somna fören han vaknade och var ledsen

Jag klappade honom på magen. Och på kinden. Men han fortsatte att vara ledsen. Han fick 150 ml välling till och den slank ner.

Men oron försvann inte. Nu till exempel gråter han igen. Jag vet att han vill komma upp och han vet att jag brukar ge med mig och ta upp honom. Men de är helt fel. Då lär han sig ju att pipa lite så får man som man vill.

Och nattningen kommer kvarstå i detta problem om jag hela tiden ska ge med mig för att jag tycker synd om honom. Nej nu går jag in efter fem minuter i stället. Ska försöka hålla på de så han förstår och kan finna sov ro med att jag faktiskt kommer in igen och att han inte är övergiven.

Emilia var super trött. Hon slocknade redan vid åtta utan protest! Och de är högst ovanligt efter som hon brukar fara upp och ner ända fram till elva på kvällen. Men inte i dag. Tröttis :)

Nu ska jag försöka få i mig min kvällsfika bestående av fullkorns bröd, oliv smör och stekt ägg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0