Fredag mys med först middag

De har varit ett härligt väder imelanåt under dagen.. inte helt nöjd med det. längtar efter sommar dagar och strålande sol och så där en 26 grader varmt. stranden är min grej, och min dotter älskar det. Har fått en ur söt badingsut (stavning) till Mini-Brallan som han ska få i sommar. den är bra för den har armar och ben som gör att han är skyddad från solen.. Till detta ska ha en söt vit solhatt och även solskydd 60 :)

Å vad jag drömmer mig bort nu. Stranden, filt, fika och varmkorv på termos.. Kaffe och en slant till glass.  Kokos olja för att få en snygg bränna..
Känna solsvedan på kvällen när man kommer hem.. och längtan efter att få svalka svedan med after sun.
Och min din dotter ropar, mamma jag vill så gärna bada i morgon.. snälla kan vi inte det..
Älskar henne..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0