Baby party och en och annan tårta

Godmorgon!!

De var stress från morgon till kväll igår. Och när kvällen väl kom och barnen somnat orkade jag inget annat än att slänga mig på soffan för att sedan dra mig tillbaka till min säng för att sova. Nu är vi dock vakna igen och jag känner mig inte så där jätte utvilad. Men det är väl så det är att ha små barn antar jag.

Dagen igår blev en bra dag. Milo hade ju kalas :) Massa mys, och massa gott att äta.
Jag fixade ju i ordning hela förmiddagen och så här blev resultatet:

Gästerna kom vid 14 tiden och Emilia tyckte det var jätte roligt :) Hon verkligen älskar kalas :)

 



Milo fattade just ingeting, och jag tror han trodde att det var vilken dag som helst fast med massor av andra människor. Hur som helst så var han jätte söt i sina festkläder :)

Vi åt massa gott  så vi blev alldeles mätta :) Milo fick fina paket. Kläder fråb Polarn och Pyret (som jag älskar) Presentkort från Pop och lego.

 

Milo fick hjälp av mig att öpnna sina paket för han var mest intreserad av snörena runt om :))

 

Efter paketöppningen bar jag in Milos tårtor och vi sjöng för lillebror. Han gillade sången och fick dansa lite med morfar Tommie :)

 

 

 

Min kompis hade föresten bakat en väldigt gullig muffin åt Milo. Kakmonstret från mupparna. Måste bara visa er. Ur läckra

 

 

Som sagt kalaset flöt på bra :) Härligt med barnkalas.

I morgon ska vi till dagis och om en vecka om allt går bra med Milo på förskolan så börjar jag i skolan sen.. Ha en bra dag kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0