Milo är kräksjuk

Här ligger vi denna natt.. Milo började kräkas igår och natten till i dag.. I morse fick han diare :(

Så i dag har han inte ätit så mycket, fick åka i väg och köpa Proviva till honom och majsvälling..

Jag har tur som har ett barn som gillar proviva.. Än så länge gillar han alla smaker jag köpt, och då har jag nog köpt nästan alla sorter..

Själv tycker jag att proviva har en speciell smak och det tog lååång tid för Emilia att börja gilla det..
Bästa kuren vid magsjuka :) Ett tipps

Jag har tagit in Milos säng till mig, gör alltid de när han är sjuk.. Men de är inte bara det denna gången. Emilia har åkt till sin pappa i dag och ska stanna en vecka så jag vill inte att Milo sover ensam på rummet..

Dagis har stängt till den 7nde så Emilia kommer inte hem fören den 5 te igen.. Lång tid att vara utan henne..

Hur som helst så ligger vi nu här och ser Tomas-Tåget tillsammans.. Han har lite svårt för att komma till ro.. Och då åt han ändå två kokta potatissallad och en kokt korv till middag.. Han har badat och fått två flaskor Majsvälling..

Så hungrig tror jag inte han är.. Vi får se hur länge vi blir vakna.. Natt natt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0