Är trött på orettvisor nu

Nu är jag bekymmersam.. De gör ont i mig även om jag inte känner personen i fråga.. men när tar det stopp Lixom
Den 11 Oktober 2010 gick Marucs Jannes bort i självmord..
I början på förra året gick Joel kära saknade Joel bort från vår jord.. Och nu är det min bästa kompis från Skånes föredetta man som hon har två barn med bort..
Livet är orättvist. Livet är inget någon ska ta för givet.. Hon pratade ju om honom senast i förrgår.. och i dag finns han inte längre.. de hände i natt..
Gud vad jag lider med de som står honom nära och hans barn fy fan för det här.. Fy fan!!!!

Blue Velvet - Vegas mamma
2012-01-06 @ 16:37:26
URL: http://bluevelvet.nu

Sv; Själv tycker jag det är för dyrt att bara köpa från Pop nu när dom växer så fort.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0