Tystnaden är över

Lugnet efter stormen och lite lull lull!!
 
Så var det åter igen dax att sätta sig här en stund och notera ner några rader om mitt liv för alla att läsa :)
 
De har blivit en hel del strandbesök efter som jag vill ta vara på det fina vädret den här skit sommaren har erbjudit. Men det tycks ha vänt. Tror dock  inte man ska säga för mycket... Men 25 grader varmt är ganska skönt och jag vet inte hur många gånger jag har badat i havet nu!! så härligt
 
Jag har även träffat familjen på pappas sida.. eller vad man ska säga.. typ lite så.. De var blandade känslor men det gick bra. Lilla Ingemar (min syster Saras son) har fyllt ett år så hon var uppe här förra veckan och höll kalas..

Tiden där bara rann i väg och vi var inte hemma förens vid nio på kvällen :)
 
 
Livet går vidare och gravidtet går vidare.. Humöret svänger som en jojjo och sömnen är allt mer svår hanterlig..
Som det ska vara då i Zazz liv hehehe.. Om två dagar far vi till Skåne.. Äntligen.. Nu är det nära.. Skönt ska de bli..
 
Har även umgåtts lite med killens föräldrar och Milo har hunnit ramla ner från soffkanten och fick sig en rejäl fläskläpp.. Jag blev så orolig.. skulle precis fånga hans fall när han small i golvet.. Han är så vild all over hela tiden.. jag hinner nästan inte med hans tempo och han är en liten liten olycksfågel min snutt.. Men det gick bra.. Såg mkt värre ut än var det var.. redan idag är fläskläppen nästan borta och skadan skedde igår kväll..
 
Nej tror jag ska packa oss i väg till Stranden nu Tjipp tjopp
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0