Vecka 6+0

Godmorgon på er!! Nu tänkte jag skriva lite om min graviditet
För en vecka  sedan var jag hos en läkare uppe på gyn här i Nynäs.. Han gjorde ett   vaginalt ul och konstaterade att jag var i vecka 4+1.. Han kände inte ens på livmodern eller något.. de ända han såg var ett svart hål med ingenting i. Jag viste enligt gravid kalendern på Familjeliv att jag då skulle ha varit i vecka 5+0 så jag viste att de inte stämde.
 
Jag har ju haft två missfall inom loppet  av tre månader så jag fick utskrivet hormoner jag ska ta i slidan varje kväll..
Jag ska ta kuren en månad och sen komma på återbesök.
 
I förrgår fick jag söka akut till gynakuten i Södertälje efter som jag fått en blödning. Den läkaren var jätte bra hon gjorde en grundlig gyn undersökning och nu såg hon ett svart hål med en hin säck i.. Hon konstaterade att jag var i vecka 5+5.. Skönt att få bekräftat att min teori om hur långt jag gått stämde..
Jag har återbesök den 25 kl 09:30 till samma läkare för nytt vul..
 
Äter folsyra, vagitorier (hormonet) och även graviditets vitaminer jag ska ta två gånger om dagen.. Må detta gå vägen den här gången..
Anonym
2012-07-02 @ 16:03:43

Bästa sättet att undvika missfall är att sluta röka. Det är bättre än alla vitaminer i världen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0