Hemma i Nynäs

Hejsan!!
Jag orkade inte blogga igår. Jag var i min old town och hämtade hem min son.. Vi var hemma på sen eftermiddag och Milo behövde mat och omsorg med basa bus. Jag hade saknat honom så. Så det blev en kväll med honom.

I dag ska vi göra stan.. Måste till Lindex och kolla fler byxor till Milo. Jag köpte två par på hm igår och ett par basket skor till honom.

Han växer så det knakar nu. Vädret den här veckan ska vara kallt.. Inte så roligt så overallen på Milo får hänga på ett tag till.. Synd.. Jag som hoppades på att snart bli av med dem. Men den som väntar på något gott..

På Söndag kommer Emilia hem igen. Och hon ser fram i mot att få se sitt nya rum.. Jag har bilder på det.. tänkte lägga upp så ni får se hur deras rum blivit. Jag har nu bytt gardiner där inne så det är inte samma som på bilden. Emilia tyckte det blev jätte fint :) Och det tyckte hennes pappa också.

Vi har fått lägenhet nu. Skönt så nu kommer vi snart igång med allt på rikgit. och de blir en liten frihet de. Och jag är enormt nöjd med vårt val av bostad.. Otroligt fint :)

Nej om jag skulle ta och peta i min son lite mellis och packa sköt väskan för en tur på stan. Ha det fint mina kära och alla ni som hatar ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0