Till Ingen

Jag vill bara säga till Ingen att det inte handlar om dig.. Du må ha dina åsikter om saker men du ör ju aldrig elak.. Eller haha *skämtsam ton* Även om du försöker vara elak så har jag aldrig tagit det så, förut när vi diskuterade mina video inlägg och jag missuppfattade dig..

Jag gillar att ha dig omkring så du vet.. Ha en fin dag
Ps: Har du lagt märke till att du är den ända jag lägger ner energi på att svara..
ingen
2012-03-31 @ 21:18:09

Ok vad bra. Tycker inte själv att jag varit så elak. Det var nog mest att jag som ny fick lite av en chock när jag råkade trycka på ett videoinlägg men nu har du ju förklarat. Vi lever så helt olika liv o har olika åsikter o gör helt skilda val helt enkelt men kanske därför fortsätter man läsa när man har tid för hur intressant vore det att läsa om sig själv liksom :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0