Här sitter jag kl 05:52 pip

Godmorgon!
Här sitter jag med morgonens första kaffe.. Jag vaknade fem och kunde inte somna om. Jag har fått astma och hostade så jag nästan spydde. Men nu har jag tagit min medicin så det känns lite bättre.

Jag har ångest i dag.. varför vet jag inte.. allt är så långdraget.. min ekonomi är total kaos just nu.. Men hoppas den kommer igång snart.. väntar pengar från allfakassan efter som jag tidigare jobbat. Men det skulle tydligen ta upp till tio arbetsdagar innan utbetalning *SUCK* Så här sitter man men bara några hundra på kontot.. Men jag får vända och vrida på alla kr..

Jag har i alla fall försett barnen med allt vad de behöver.. värre är det för mig haha.. får äta nudlar typ.. Men det är gott, fast inte för länge.. Maten jag har måste räcka till barnen.. men jag överlever.. jag är vuxen..

Barnen har fått dagis plats från 21 Augusti på Ankarets dagis.. fast det kanske jag berättat redan ??
Milo ska till bvc i dag.. Kl 10.. hoppas jag inte somnar innan dess då jag gått upp i jotan om man så säger.. Milo har fått en ny kärra den är jätte fin *tack för presenten* Du vet vem du är :) Älskar dig!!!!

Dagarna har bara passerat.. har inte gjort så mkt.. mest ångest pga av ekonomin..
Men jag kan ju berätta något roligt.. Jag och Jonathan har väldigt bra kontakt nu. Vi brevväxlar och jag får minst ett brev i veckan av honom.. Jag älskar honom så mkt och de är så underbart att kontakten är bra nu.. I Augusti åker vi ner och hälsar på honom.. Ska bli enormt kul :) Och jag håller på att längta ihjäl mig :)

Ha en bra dag.. nu ska jag dricka några koppar till så jag vaknar till liv hahaha!!!

Crescent Compact 2012 sittvagn

ingen
2012-06-03 @ 19:51:01

Nu när ditt liv är champagne o rosor - har det aldrig blivit aktuellt för Jonathan att flytta hem till dig igen? Nu har du ju vad verkar en ok man, ni tittar på hus, du pluggar o allt känns toppen. Vad jag vet strävar man väl oftast mot att familjehemsplacerade barn ska flytta tillbaka?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0