Mycket händer nu blandat inlägg

De går trögt att blogga för tillfället, jag har lust och mycket att skriva om, men om kvällarna när barnen lagt sig så är jag för trött.. och på dagarna hinner jag inte..
 
Jag har börjat förbereda inför julen nu och en del klappar är köpta.. Igår storstädades de här hemma och sen gjorde vi julfint..
Förutom det vaknade min Emilia igår morse och behövde kräkas.. så det var bara att gå upp och hälsa årets första kräksjuka välkommen. Men när jag skrev på facebook att om den blir lång varig skulle den få börja betala hyra.. försvann den ..
Än så länge *peppar peppar tai trä* Har ingen annan blivit sjuk. Hon låg hela dagen igår  men i dag var hon pigg igen och fick i sig lite snäll mat..
 
Milo den vilda bebin har ju fått tristess till tusen nu när han inte kunnat vara på dagis..Han har fullkomligen klättrat på väggarna här hemma...
 
Så har ju den första snön kommit.. Helt underbart tycker barnen.. Vad jag tycker om det behöver vi ju inte yttra oss om.. Så det har varit en del tjat från Emilias sida att hon vill ut.. Så nu i kväll när jag märkte att hon faktiskt inte är mer sjuk så åkte vi upp på stan och köpte två pulkor och barnen fick dra dem hem själva.. Vi uppsökte en backe här på gården mitt över och åkte några rundor ner.. Milo skrattade så han nästan kiknade Haha söta barn..
 
Vi var inte ute värst länge med tanke på att Emilia låg igår.. Så i morgon om inget händer under natten nu ska vi åka mer..
 
Vagnen till bebisen ska hämtas i morgon med och jag har köpt pepparkaksdeg som vi ska baka.. de är ju 1 December i morogn..
 
Jag har gått in i vecka 30 nu och det rullar på fint..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0