Rutten

Varför måste jag känna mig så rutten för? Allt är motit att ta i tu med.
Vart tog kraften vägen lixom? Undra om jag känner mig mer mogen om jag tar i tu med något i dag??

Barnen är nu på dagis och det är värsta vädret ever ute!!
Igår när jag hämtade dem fick jag sådan foglossning att jag trodde jag skulle Svimma. Blev jätte yr och konstig.

Nu har jag handlat fler saker till bebis:
Salva, badtvål, två nappflaskor, olja, våttservetter, ersättning ( ut i fall att) och två paket blöjor.

Jag hat lite kvar att dona med men det ska väll också hinnas med hoppas jag..

Patrik
2012-11-27 @ 10:47:15
URL: http://www.24dagar.se

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0