Söndag morgon 07:15 pip

Usch, Söndag morgon och Milo är pigg som en mört.. Vill verkligen inte sova mer.. Meeen det vill mamma.. Han vill komma upp säger han.. Men mamma vill att han ska sova en stund till.. Får se hur det går.. Provar liiiite till.. i bland somnar han om..
 
Hur ska jag orka sen ? Hjälp!! Vakna nätter vakna dagar.. ingen sömn HJÄLP... Jag hoppas vi får en väldigt snäll bebbe ..
 
I dag kommer prinsessan hem. Som jag längtat efter henne.. Ska bli skönt att få rutiner och vet ni.. Jag ska sova!!! A i alla fall när barnen på dagis.. Oj oj det kan ni skriva upp på..
 
Dagarna här har gått ganska fint. I Fredags var ju just kul.. Åkte till Vh för att ordna nytt legg men polisen var stängd.. Så jag åkte förgäves.. De är väl inte meningen att jag ska ha nytt legg *morr* Men jag får prova nästa vecka igen och hoppas på tur...
Milo har varit jätte lugn och go nu när syster inte varit hemma. Och jag tror det är för att han fått all uppmärksamhet själv..
Och han har blivit en hejare på att pussla.. Funderar på om han ska få något pussel i julklapp för han är verkligen jätte duktig på det där.. Jag är imponerad..
 
Min julhandel är i full gång.. Och snart är alla julklappar klara.. Härligt.. Jag var ute i Fredags och i Lördags så snart så.. kan vi fira en lugn stillsam jul.. och jag längtar dit mer än något annat..
 
Bebisen i magen är allt mer vild och jag har för första gången känt hur den hickar där inne. Men den ligger inte med huvudet ner och detta bekymrar mig.. Men än har den ju tid på sig.. jag undrar om man möjligtvis får föda i säte bjudning om man nästan precis fött barn och med tanke på att det är nr fyra som  ska ut.. Någon som läser som vet??
 
Nej Milo blir bara förbannad på mig om jag sitter här så jag får väl ta upp honom då.. God morgon på er
 
 
 
 
 
 
S
2012-11-26 @ 12:49:47

Näe,man får inte föda i säte. Därav mina tre snitt. Men i vecka 29 så snurrar ju bebisen fortfarande runt så det är inget att oroa sig för.

Anna
2012-11-30 @ 08:15:35

Hej. Ramlade in på din blogg för ett tag sen. Ja följer den :) Rolig att läsa. Du bodde i etuna förut va? I nyfors? Tror vi bodde nästan grannar :P
Jag fick föda min nr tre med rumpan först :)
Skiljer 13 månader exakt mellan nr 2 och nr 3.
Ha de så bra och lycka till




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0