Magsjuka Hösmarknad och nytt dagis

Oj oj vad de hänt saker i helgen! I Lördags var vi på Nynäs Hösmarknad. Jag var duktig och tog med mig kameran. Men den dog vid första kortet :/ Haha!

Vi köpte kläder till barnen och kläder till mig. Emilia fick åka karusell och köpa stor klubba och ta lotter.

Dagen så långt var kanon tills stora Herren i huset i sjunkande i magsjuka. Vilket jag avskyr efter som jag lider av kräkfobi. Så igår låg han och kräktes och jag sprang med handsprit och spray rent som en toka.
Dagis hade även öppet hus efter som dem ska få nya lokaler. Så vi var där och kika.

Än så länge är det lite rörigt men stort. De har ingen ute gård än men det skall dem bygga under veckan. Barnen verkar nöjda i alla fall och de är ju huvudsaken.

Så nu ska vi göra oss i ordning för första dagen på nya bygget!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0