Åkt till Kompisar över helgen

Hej hopp!!
Igår for vi till min gamla stad för att besöka kompisar under helgen.. Trött på att sitta själv var och varannan dag i Nynäs.. Nu fram tills söndag ska  vi vara hos Nina sen kommer vi åka till Ewa i Strängnäs.. Emilia ska till sin pappa i dag och följa med mig till Strängnäs på Söndag.. Där hämtar M oss och vi åker hem..
 
Skönt att komma bort, jag som brukar få "borta ångest" men det har inte hänt den här gången och de är jätte skönt.. Milo sov hur bra som helst i natt och vaknade kl sju i morse.. Jag sov också jätte bra. Vaknade några gånger för att gå på toa bara.,.
 
Vanessa och Emilia har inte träffats sen i sommars så det var blyga inför varandra först med det släppte fort..  de lekte hela kvällen igår så det blev alldeles trötta och rasade i säng båda två. Haha sötnötter..
Milo är också jätte snäll och är som sagt skönt att vara här :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0