Sturl Bert och gap Lars

Nu har jag börjat om tre gånger.. Vad fan ska jag skriva? Bias skriker ju sig igenom kvällar och nätter så denna mamman är fruktansvärt trött..
Vi bor i en jävla sko kartong och det blir fruktansvärt stökigt hela tiden!!
Jobbigt eftersom jag är trött och inte har lusten orken att springa och plocka just nu.
I vårt hem finns det ingen som kan plocka undan efter sig. Barnen använder golvet som sophink och all jävla skräp lägger dem på golvet jämt fast jag försöker lära dem vart det ska vara, glass pinnar, godis papper annat skit hittar jag jämt på golvet Ghaaa.

Snälla rara söta måå det gå vägen med ett nytt hem snart och den plan jag har för detta. Jag tycker jag och barnen är värda det!! Sälla jag ber..

Kim Forsberg
2013-04-18 @ 11:21:42

Tjena! Det var inte i går :-) 4 barn hur har du hunnit? Såg att din syrra bor i Hbg. Du får ha det så bra. Mvh Kim Forsberg.

ingen
2013-04-20 @ 08:12:00

Men passa dig. Ett större boende löser inte grundliggande problem. Du får bara större yta som ska städas :-(

Svar: Jo om det grundläggande problem är för liten bostadsyta.. Vilket det är i mitt vårt allas fall
My name is Zazz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0