29 Jan 2013 dag 1 BB

De var fullt på BB den här dagen, så vi fick hålla till på förlossningen ända fram till 16:00
Men till slut fick vi ett rum och de var dax att åka upp.. Men full packning och mig i rullstol åkte vi upp till KK 77 och sal 15 som det närmaste dagarna skulle bli vårt hem....
 
Där inne fanns det dubbel säng, skötbord, handfat, stolar och bord.. Mycket trevligare och mysigare än förlossnings rummet..
 
De kom en BM och presenterade sig och berättade att hon skulle jobba kväll, vi tog en fika och kaffe och Bias sov mest hela tiden.. På kvällen fick jag ångest.. ångest öve att behöva gå och lägga mig (jag ha svårt att sova borta)
Fick pratade med BM om detta och fick sedan en sovtablett..
Eftervärkarna gjorde jätte ont.. jag kunde inte somna... BM tog ut Bias fån rummet och jag fick en morfinspruta för att somna... Vaknade 6 dagen efter....
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0