Bb dag två Torsdag 30 Jan 13

Dagen till ära fyllde jag år!!
Jag hade svårt att sova natten till den 30 onde jan.. På kvällen fick jag tio mg Stiltoct men somnade inte ändå!!

Vid halv tre på natten stog jag inte ut med smärtorna från efrervärkarna så min bm gav mig en morfinspruta i rumpan och tog hand om Bias den natten så jag fick sova.

Vid sex på morgonen kom hon in med honom, jag ammade och gick till bb köket för att hämta kaffe och lite smörgås..
När jag kom in igen på sal 15 skrek Bias men då var M snabb och tog honom på en gång..
Vi mös tillsammans åt frukost och ammade..
Vid nio var läkare ronden och de blev Bias första läkarkontroll .. De gick igenom honom från topp till tå och allt var bra..
Jag tog min efterlängtade dusch och stog där väldigt länge!! Hade hemska eftervärkar så de var skönt att stå där..

Fick sedan ordinerat citodon då vanliga värktabletter inte hjälpte..
Sjukhus maten smakade blä. Sen vilade vi alla en bra stund och på kvällen kom mamma och syskon på besök..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0