1 års förlovning

Lustigt vad ett år går fört.. För ett och ett halvt år sen träffade jag min älskling och vi blev ganska fort ett par!! Tre månader efter flyttade vi i hopp och två månader passerade innan vi förlovade oss.. Allt gick så fort härligt fort..
Jag fick kommentarer i bloggen att de aldrig skulle hålla och att vi snart skulle göra slut igen.. I Juni plussade jag på grav test och för fyra månader sen kom vår älskade son..
Igår firade vi ett år som förlovade och kärleken är hetare än någonsin!!

delina lindell
2013-05-31 @ 21:27:50
URL: http://delina89.blogsopt.se

förswt säger jag grattis :D sen så känner jag igen de där jag o min man blev ett par i oktober i december plusade vi o sen exakt 6 månader efter vi blev ett par förlovade vi oss, o 14 månader efter förlovningen gifte vi oss o väntade nummer 2 helt underbart att de kan gå fort o funka man måste bara tro på de o kämpa lite så går de jätte bra :D

så bra att du INTE lyssnade på alla kommentarer utan följde ditt hjärta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0