STOR VARNING FÖR IDEAL COMFORT SVERGIE även känt som billigabarnvagnar.se

VARING BESTÄLLA ALDRIG NÅGOT FRÅN IDEAL COMFORT SVERIGE
 
 
Får det gå till så här? Den 4 april beställde vi en större vagn till Bias som håller på att växa ur sin från företaget Ideal comfort Sverige.. Dagar efter får vi ett mail där de förklarar att varan är slut i lager och leveransen ska ska i början på Maj. Den nionde maj ringer jag företaget som bara angett ett mobil nr på hemsidan.. En kvinna från Polen svarar med massa mat i munnen smaskar och tuggar klart. Jag frågar när vagnen tänker dyka upp. Hon sa att vagnen skulle komma till dem samma dag och att den skulle gå i väg dagen efter med schenker. Jag skulle ha den som i Torsdags förra veckan. Jag har fortfarande inte fått nån vagn. Jag har ringt deras nr sen i fredags men ingen svarats när M sen ringer från hans telefon igår svarade en man från Polen och säger att vagnen är skickad för länge sen.. Och att vi ska ta reda på order nr vi inte fått.. De borde väl han ha eller?? Inte bara de.. De dimper ner en faktura i brevlådan som motsvarar summan på vagnen från deras företag.. Jag har nu ringt dem igen men ingen svarar. Jag har fått en fet faktura men ingen vagn! Hur gör jag nu??
 
Företaget ska vara ett familjeföretag som startade 2005 Men Konstig, företaget är registrerat 2012 Det omsätter mellan 500 till 1000kr per år.. Man når dem ej på mail eller telefon.. det finns bara ett mobil nr Det står att adressen inte är besöksadressen heller..
 

anna
2013-05-21 @ 12:57:04

Men fy satan va förbannat oansvarigt!!! Usch!
Kolla på Konsumentverkets hemsida om ni kan få hjälp där på nåt sätt?
Hoppas att vagnen dyker upp!
Usch va tråkigt!

Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥
2013-05-21 @ 16:44:04
URL: http://www.finest.se/natali

De är ökända, betala INGET och förvänta dig ingen service. Köp en fin begagnad för samma summa är mitt råd!!

Cici
2013-08-15 @ 00:33:52

Hade du fått vagnen eller? Hur löste sig situationen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0