much To do

Det är mkt nu. Mkt nytt mycket oro mkt förändringar.
Jag både gråter och skrattar. Funderar och undrar. 
Mest har jag en sådan där skum oro i kroppen igen.. nästan som ångest.. och den gör så ont i mellan åt och särskilt på kvällen .. 
Det var ett tag sen nu jag hade återkommande ångest om kvällarna och de är vidrigt att ha det. Känna den vara med om den. 
Det värsta tänkbara som kan hända en mamma är nog att det händer ens barn något. Eller att man själv drabbas av någon hemsk sjukdom som gör att man tynar bort och tillslut ska dö. 
Massa sådana tankar snurrar alltid i mitt huvud när jag får mkt ångest..  
Jag vet inte varför men de är väl det jag är mest rädd för.. 
Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg men kroppen gör sig återigen påmind om att jag faktiskt bär en diagnos och att allt inte är så lätt att känna och tänka som det är för en person som bliver utan hinder ångest fel knep och knåp i huvudet osv ..
Nu börjar det också bli mer och mer vår. årstiden förändras och med det en förändring vilket jag hatar för stunden men som går över när jag blir van vid den.
Ja massa babbel bara men i bland behövs det  att bara få skriva känns skönt men inte bättre. Allt har sin tid.

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0