Eskilstuna

Aldrig mer en "dax" utflykt dit.. Idag är jag må illatrött..
Vi startade här i från halv elva.. Vi fick vänta en timme och tjugo minuter i Stockholm på sj tåget..
Jag hade bara Emilia och Bias med mig.. Emilia skulle träffa sin bästis för att hon fyllt år och vi var sjuka när hon hade sitt kalas.. 
Vi gick på McDonalds medan vi väntade. Köpte hamburgare och mcflurry..
Väntan var en evighet och Bias sov gott i sin vagn..





Vi kom inte fram till V och N fören kl tre.. Jätte sent! Vi blev bjudna på mat och de fick byta presenter. Emilia fyller ju nästa vecka.. Så hon fick ett stort pysselkitt av dem.
Jag och N drack kaffe och tittade på medan Bias röjde runt på golvet..
Tjejerna lekte och åt glass. Tiden gick ju alldeles för fort..
Jag han mata och byta på Bias innan det var dax att packa i hopp allt igen.. Tjugo över fem gick bussen till station.. Det var trevligt att komma på besök men det var jobbigt att åka så länge för sådan liten tid. Så nästa gång ska vi sova över för det här håller inte. Och Emilia höll med mig. 
På stationen fick Emilia köpa godis och jag köpte även till Milo..
På tåget pysslade Emilia med sitt nya kitt och hon gjorde två jätte fina kort..
Uppe i Stockholm käkade vi mat och väntade på pendeln hem. Vi var hemma kl 21:30 så det var en sjukt lång dag för ingen tid alls...




☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0