En dag på stranden

Igår var det så där jädra varmt igen..
Morgonen gick åt till att städa och dona lite i hemmet ..
Sen gick ja till Ica för att handla saker till strandbesök, och varor jag behöver ha hemma..
Vart helt genomblöt av svett på vägen.. och de första jag tänkte på var ett kallt dopp i det blå.. På vägen hem mötte jag Emilia och hennes pappa som var ute och lekte och Emilia ville så klart följa med och bada. Upp och packa i ordning allt.. Milo låg och sov middag så Emilias pappa sa att dem skulle komma efter när han vaknat.
Väl nere på stranden gick SÅ KLART solen HELT i moln. De var ett stort svart moln som spred sig över himlen. Så någon badning för min del blev det inte...
Men de var ändå varmt och det började aldrig regna som jag torde så Emilia bada på och mumsade fikade vid strandkanten.
Strax efter kom Milo och Emilias pappa ner till stranden, sen var det fullt ös på båda barnen i vattnet i flera timmar..
Vi gick hem gjorde mat och barnen gick ut med V och plockade blåbär, så jag gjorde en blåbärspaj åt dem när dem kom in igen och dem tyckte att den blev jätte god!!! Jag me hehehe
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0