Vagnar Cameleon till Bebis och One tree hill till Bias

Mitt ha begär efter vagn håller i sig .. men det vet ni ju.. Nu åker Emmaljunga ut med sitt och liggdel.. In kom för en tid sen Bugaboos Cameleon och fick igår sällis av Uj One Tree Hill
Dessa två ska fylla funktionen för bebis och Bias..
De är ju inte alltid man vill kuta omkring med en dubbelvagn..
Kommer bli jätte bra och jag är jätte nöjd.. Jag skruvade och donade på ujs chassi hela dagen igår..
var tvungen att byta ganska mycket skruv i chassit och sen fixa till hjullagret i hjulen.. efter lite smörjning och grundlig tvätt blev den hur fräsch som helst och jag är jätte nöjd med den ..
 
Före:
 
 
 
Och efter:
 
 
Även buggan fick sig ett lyft igår.. Så här såg den ut när jag bara hade lackat chassit svart:
 
 
Och så här såg den ut när jag gjort ordningen den för Bias:
 
 

 
 
 
Och så här ser den ut nu.. obs jag har samma uppsättning i blått om vi får en kille:
 
 
 
Anonym
2014-06-26 @ 06:45:45

åker milo också vagn?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0