Vecka 36

Nu är det 33 dagar kvar till bf och ytterligare ett kg upp.
Nu har jag en vikt på 71kg
Så här lite har jag aldrig gått upp förut och de är asnice. .
Men nu det senaste dagarna gör sig graviditeten mer och mer påmind. Jag får strålningar i låren och underlivet så det känns som benen ska vika sig under mig.. och lite lätt foglossning på det..
Men detta är Konstigt nog från dag till dag. Vissa dagar känner jag inte av något av åvanstående. . Lustigt..
 
Men kvälls illamåendet kommer nu varje kväll och har varit och hälsat på snart en månad. Fast jag har ju mått illa till och från hela denna graviditet. .
Och någon matlust har jag inte..
Det som lätt går ner är soppa, joggi,  bröd med något gott pålägg, findus färdigrätter,  fika  bröd, godis etc. . 
Så de är ju inte hälsosamma mamman precis..
Men jag äter ju aco gravid varje dag, järn,  omgea, magnesium, antioxidanter och vättskeersättning. .
Nu längtar vi efter att ha bebisen här..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0