Ståbräda

God morgon i jotan! !
Jag vaknar faktiskt av mig själv varje morgon vid 6. Vi går nästan alltid och lägger oss vid 22 och lilla damen brukar inte vakna förens vid den tid jag går upp.
Klart att de händer. Men de är fler gånger hon inte gör det än gör det.
På så vis är hon den snällaste bebisen jag haft..
Nu ska Emilia till fritids. Jag har bytt åt henne. Hon har fritids på morgonen i stället för eftermiddagen..
 
Nu är det några timmar senare. Jag hann inte skriva klart förut. Barnen krävde sitt och jag fick morgonbesök av en vän som ville ha kaffe och lämna Milos easy xride. . Så nu har han en egen sittplats på vagnen. . Skönt och mindre komplicerat när vi ska in till stan..
 
Nu sitter jag här medan lillan kollar sig omkring i baby gymmet. . Jag dammsög av i morse och jag har ingen disk så nu vet jag inte vad vi ska hitta på.. kanske läsa lite i boken jag köpt..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0