Nytt skede i livet ! Vi flyttar!

Flyttkaos  kartonger över allt.. grejer över allt ..
Vi flyttar till större på Onsdag!! Mitt liv kommer förändras ganska så mycket detta år vilket är bara positivt..
Vi har fått en familjebehandlare in i familjen.. Jeehhaa!! 
Det tog bara 2 år.. 
Jag har stått utan hjälp för Milo ända sen han fick sina diagnoser.. men nu tycks turen falla på oss. 
Inte nog med det så börjar ju min son i förskoleklass till hösten och de har varit en rad olika möten med olika folk nu innan skolstart..
Jag bloggar inte mkt längre och jag hinner helt enkelt inte. Jag har inte den gnistan för bloggen heller som jag hade förut.. och jag tror inte att de kommer ändra någonting..
Livet går lixom vidare och så är det bara.

Men jag ville ändå någonstans skriva ner denna förändring.. det känns viktigt. ..

Den 19 onde åker vi på semester med husvagnen igen och där ska vi även fira Heylies 2 års dag.. jag orkar nämligen inte med något stort kalas i år. Det känns inte viktigt.. De som känns är att hon ska få en minnesvärd mysig födelsedag och vad passar inte bättre än att pynta förtältet och fira i husvagnen någon stans i Sverige. 
Saker som var viktiga för mig fört har ändrats.  Och känns mer onödigt nu för tiden..
Jag förenklar saker i stället och gör det bra ändå..

Hur som helst i dag blir det packning.. barnen ska till dagis och då hinner jag få undan en hel del hoppas jag!!
God morgon på er !! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0