Sommaren 2016

Nu är det alldels alldels strax sommar på riktigt..
Ja förutom i dag då, då regnet öser ner och erbjuder kylig vind och 11 grader..
Men den senaste veckan har varit så varm och skön...
Jätte härligt.. vi har ätit på restaurang.. där barnen fick thai-bufe och och lekparksbesök..
Vi har även hunnit med åbygård eller vad den heter. Barnen bara älskade de.. Dem fick provsitta traktorer, åka elbil, kolla på riktiga djur gå på loppisen och leka i deras stora lekpark..

Men inte att förglömma har vi också besökt stranden för första gången i år.. och några badkrukor till barn det har jag inte..
Nu står vår årliga marknad på tur i helgen och jag hoppas att vädergudarna är med oss.. det ska bli så Nice.. och Langos  är ett måste när det är marknad..

Ja vad gör man då med fyra relativt små barn när det är kallt och ruggigt ute ??
Igår var en inne dag och dem ville mest spela Ipads  och kvällen den gick...Bias var dock svår sövd.. men vid 22 tiden somnade han..
Funderar på att förlänga barnens sovtider till 19:30 i stället.. Dem är inte värst trötta längre vid halv sju som vi haft nu en tid..
De växer och utvecklas så de passar väl bra att förlänga med en timme då..
Jag ska allt prova ikväll  för att se hur det går..
Men nu måste jag sluta för att E ska har öppet hus i skolan och visa upp ett projekt dem har gjort..

Och de vill jag inte missa.. sen ska dem sälja egetbakat fika också.. så mysigt..
Så ni får ha de vackert
Kramar familjen Adhd







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0