Lugn helg avslutas med storstäd

Halloj!!




Det har varit en lugn skön helg med mina barn! Utom ett som har varit med dotterns far. Husbon, har inte heller varit hemma så de har varit så gött faktiskt.
Jag och Bias var ner till skön, heylie satt fint i vagnen då. Vi kastade pinnar och stenar i vattnet och härmade ljudet efteråt.. Emilia har varit på kalas hemma hos en klasskompis och vi har smällt i oss 1kg godis och två påsar snacks.. 
Bias har även klippt sig och vi har lek i parken.. Milo har ju som sagt varit med V. Men som jag förstått det har det gått jätte bra. Snart är sommaren slut.
Man känner hur det blir kallare och kallare på morgonen.. Det blåser kalla vindar, fast solen är varm.. Ja höstigt börjar de bli..
Jobbigt med tanke på att magsjukan då snart knackar på dörren .. Jag hatar de!! Usch





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0