Vilket jävla hallå

Hej!
Ja verkligen, känns som luften helt går ut från min kropp pga av allt som hänt..
Nu är det åter helg och de är ju ingen hitt då jag inte gillar lediga dagar. Rutiner mår jag bäst av och helger blir det inte så för att jag har svårt att upprätthålla dem.
Är dess utom ensam med barnen i helgen men någon lekparks häng får de bli.. Om vädret tillåter.
Sitter just nu och försöker ta mig i kragen och skura detta tråkiga kök, fast i vanlig ordning kommer allt annat i mellan. Saker som är mycket roligare än skurhink och mopp..
Som att gå över till nån och kafferepa, bara strö gå runt ute utan mål allt för att slippa bråka med mitt hem. Blä. Sådant kan man göra när vintern är här och man ändå inte kan vara ute pga den hemska kylan. 
Rätt behagligt här på balkongen ändå. Grannen spelar dunka dunka, hör lekande barn från fotbollsplan.. Bias slängde just något i golvet ( ja de hörde ju inte hit) men i allafall.
Ikväll blir de tidigt i säng helt slut efter denna vecka!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0