Lite update

Hello!! Vilken underbar Lördag jag fick.. som en saga.. Jag träffade en man från Frankrike.. en man jag inte kommer glömma i första taget.. Men det här blev en saga utan lyckligt slut dessvärre.. Jag gav honom mitt nummer. Men han hörde aldrig av sig. Vilket är jätte tråkigt. Men allt var för bra för att vara sant så jag förväntar mig faktiskt inget annat heller.. Tack till dig underbara franska människa att du förgyllde min kväll och natt. Tack för att jag fick vara intim med dig och tack för att du tog hand om mig så bra. Du var så snäll hela tiden.. Dina kyssar har bosatt sig i mitt minne.. för att få stanna där. Och jag ångrar ingenting snarare tvärt om..
Nog om honom




Igår var jag vilande hela dagen. Jag och Milo mös och gosade mest hela dagen helt ärligt. JaG VAR även uppe i det blå (hehe)
I dag har jag tagit hand om barnen och vi gick över till Ewa, Alva och Tuva en stund för att leka..
Jag lämnade hem Emilia till hennes pappa där efter.. Milo och jag har käkat mat, jag har haft lite data tid medan han sov.. sen har vi bara lekt och busat och nu sover han.. Jag donar med tvätt och det är allmänt fridfullt. Skönt.
Om två veckor åker vi.. Jeehhoo
Ville bara  skriva lite om allt och inget.. Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0