Dax att blogga igen

Här har det varit tyst i många dagar nu. De är inte så konstigt. För vi är fortfarande sjuka. Mitt bröt ut i Tisdags riktigt ordentligt. Jätte mega dunder förkyld och ont i hela huvudet.
Skulle träffat H i dag men jag tror inte det blir så roligt för lilla M om han får vårat skit efter som han har haft eller har fortfarande de vet jag inte.. men i vart fall har han haft problem med luftrören och legat på sjukhuset. Så nej jag tror inte jag känner för att ge en liten bebbe min förkylning. Känns inte rätt någon stans. Och det tror jag de flesta håller med om eller??

Min dotter började spy natten mellan Lördag och söndag. En gång på natten, en till gång på morgonen. Hennes pappa fick akut ta henne efter som de är min värsta skrek att få spy sjukan. Hur gör jag då med lilleman lixom?? Nej det funkar inte.
Han kom söndag morgon och hämtade henne. Sen var hon pigg och glad hela dagen tills hon kräktes en gång till på eftermiddagen. Och bara slocknade på soffan hemma hos sin pappa.

E och hennes barn kom på söndag eftermiddag. Min dotter fick sova kvar hos sin pappa under natten för att jag inte ville riskera att smitta ner hennes  barn också. A tyckte nog det var ganska tråkigt. Och hade jätte svårt för att komma till ro på kvällen. Kan jag förstå  ingen kompis och ingen pappa och så sova på en helt okänd plats för henne för första gången.

Min dotter kom hem på måndagen och A och hon lekte hela dagen. Bråkade lite men de gör väl ungar i bland. E lagade mat på kvällen sen duschade vi och badade barnen. Vi la dem för att få se på "en Unge i minuten".. jag såg dock bara halva. Var tvungen att hjälpa min dotters far med en sak. Men jag fick i allafall se sista förlossningen.. Härligt tills barnet kom ut och inte pep.. de fick akut springa ut med ungen.. De var läskigt.
Jag fortaste kvällen med att äta upp E.s choklad hahaha.. Gott..

Natten var okej men på Tisdag morgon sen var jag super förkyld och ont i halsen. Jag är ju förkyld som en tok än. Min son hade feber igår. Ska ringa barn i dag för det får vara nog nu.
Nu ska ni få se några bilder från söndag och framåt PUSS

Fröken jätte förkyld :(

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0