Vecka 16+2 (17)

Gravid och på mitt bästa humör faktiskt.. Helt otroligt.. de har vänt från att ha varit jordens värsta BITCH till den mjukaste godaste härligaste tjej :)
Och jag känner babyn nu!! Den sprattlar som en fisk då och då och jag njuter varje gång jag känner den.. Kanske det som gör mig glad..
Och jag kan ju säga att eftersom min humör är förändrat har jag också världens puttenuttigaste kille också..
Men läste att humöret senare i graviditeten kan förändras så det är väl bara att njuta så länge det varar.. om det varar
Nu har jag vägt mig också och har knappt gått upp något mer:
 
START VIKT: 62KG
INSKRIVNINGS VIKT: 70,5kg
DAGENS VIKT: 70,9kg
 
MIDJA: 95,6 cm
 

 

Extra vagnen
EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA
2012-08-31 @ 19:32:22
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Vad mysigt med sprattel. Jag hoppas jag kommer känna sparkar snart... är så osäker på om det jag känt är babyn.

Måste också notera startvikt... fast jag har följt min viktkurva i ett år och går efter min våg... den på MVC vägde 3 kg mer än min och sjukhusets våg så den lär jag inte lita på *s'

Min startvikt var 71kg (bättre än sist då det var 112kg)

Johanna - Husliv & Gravid
2012-09-15 @ 01:50:04
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

det är så himla mysigt med sparkar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0