I dag har vi köpt en hund schäfer rottis

 Hej i dag har vi köpt en blandras tik schäfer/rottis.. Hon är jätte go och två år gammal.. Hon är barn kär och kan lydnad, hon kan gå lös och kommer på inkallning.. Hennes favorit syssla är bollar och upptäcka saker.. Jag blev kär direkt jag såg henne på blocket.. Och vi är jätte nöjda med henne..
 
Nu ska jag och Martin hålla kväll och se en beckfilm.. Sen blir det sängen...
Ha en fin kväll alla Lilja heter hunden
ingen
2012-06-21 @ 20:38:37

Jättesöt hund verkligen. Men jag hoppas att du fattar att hon skall vara kopplad. Att hon KAN gå lös innebär inte att hon ska det. Finns ingen status alls i att ha sin hund lös, enbart disrespekt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0