en helt vanlig dag

Hej och godmorgon!!
Jag känner mig jävligt förbannad på vissa just nu. Men jag låter det vara osagt, sen har jag tappat bort Mon bankdosa till datorn och hittar den ingen stans.. också ett irretations moment därför att jag behöver den..
Aja de är väl en värdslig sak och likaså att sommarvärmen helt plötsligt är puttsveck gha... 
 
Idag regnar det,och blåser och är allmänt skit ruggit så det blir en inne dag för oss alla. EMILIA har blivit förkyld så det är dax för alla dessa inhalationer med astmasprayer igen.. och vi får verkligen hoppas att de blir en mild gång denna gång..
 
Igår skulle vi ha en mor och dotter dag..så vi åkte till stan för att fixa ny laddare och tanka Emilias mobil.. men allt var stängt så vi tog en subb i blåsvädret och sen åkte hon till en kompis för lite lek..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0