Spegel spegel på väggen där

Ja inte fan är det ja i allafall 😂😂
Tre dagar oborstat hår, en blick som alltid sucktar efter kudden 
Mjukisbyxor och munktröja.. Livet som heltidsmamma Kallar jag det. Jag vet inte vad ni brukar säga..
Usch nu måste de vända snart.. Hur mkt jag än sover blir jag aldrig pigg..
Hostig och snorig det ena avlöser de andra..
Men jag trotsa alltihop förut och tog Ut Heylie en sväng..
Eller rättare sagt det var en vän till mig som kom med sådan positiv hint och "fånga-dagen-känsla"
Jag är mest i min egen värd av vinter Depp..
Hur som helst så sken solen så jag väl ute med Heylie i över timman.
Hon stenslovknade efter turen tillta runt på egna ben. Och vagnfärden till Ica. Jag slocknade lika fort jag också..
Men solen sken i vart Fall. De regnade inte !!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0