Tidigt morgon och moln

God morgon mina läsare och mig själv också!! Har ni de bra?? Igår var jag med några kompisar halva dagen. Sen gjorde vi inte så mkt Min dotter fick springa i springfontänen här utan för mig. De var ju riktigt kanon väder.. Jag har även telefon igen SKÖNT!! Men det kanske jag har sagt.
Ska se om Sara har tid för mig i dag. Måste upp till henne, eller träffa henne för att lämna tillbaka cigaretter jag lånat för länge sen.. Förresten är det nog dax för mig att ta kontakt med en läkare som kan hjälpa mig att sluta. Jag har jordens jävla rökhosta, plus att min mamma fick diagnosen KOL för ett år sen. Och jag vill INTE sluta så..

T kom inte igår men det gör inte så mkt.. Har lite svårt att anpassa mig till unga människor som honom. Javisst jag tycker om honom.. och mkt mer än som kompis. Men jag tror inte de kommer funka.. Jag har sagt de förr. Men de är bara en känsla jag har.. Vi får se hur allt ter sig..

På Lördag är jag bjuden på fest.. Men har ingen aning om jag ska gå på den heller.. Vi får se.. I dag känner jag inte för mkt efter som de är piss väder ute igen.. Igår var de sååå härligt väder.. De kan man ju inte påstå att de är i dag heller NEJ USCH!!
Planer för dagen.. Jag ska diska.. måste.. sen rasta barnen ute om de inte regnar senare.. Storhandla skulle jag också behöva men vet inte om jag ska göra de i dag eller en annan dag..
De var allt för nu
MORS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0