Uppe med tuppen

Ja så är jag uppe med tuppen :)
Nu är det sista helgen jag har lägenheten. Snart är det över och jag kan börja leva mitt nya liv fult ut.
I går skickades dagis ansökningarna in.
Jag är ju mamma ledig just nu, men snart är den tiden också förbi och en vanlig vardag ska fungera. jag nästan längtar.

Jag har ju startat en mamma grupp på facebook för oss som bor i den här staden och på så vis har jag kommit i kontakt med andra mammamor och deras barn. Och träffen igår blev mkt lyckad och Emilia hade jätte roligt och busade runt massor med Jenny i lekparken.
Jag blir så lycklig över att se henne glad :)

Jag har precis gjort mig en god kopp kaffe och sitter nu har och relaterar över så jag inte missat något som måste med hem till  lägenheten. Jag har barnvakt i helgen och i kväll har jag min utflyttnings fest för alla nära och kära. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Nu ska jag kika runt lite på nätet innan alla måsten tar fart.. kram

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0