Hämta Milo

God morgon på er!! :D
Här har ni en glad Zazz, jag har verkligen fått ut massor av den här helgen som varit. Massa ensam tid med min kille och vi har myst massor. Vi har nog varit mer till sängs än upprätta hahaha.. Så blir det när man är barn ledig och tok förälskad... Hahaha

I dag ska jag ta tåget till min old town för att hämta min son. Men vi åker inte tillbaka i dag.. vi åker i morogn.. de tar ju fyra timmar med tåget så de är ju en liten bit om man så säger..
Sen är det bara en runda till vi behöver åka till gamla lägenheten och hämta det sista.. städa och sen är det klart!!
Gud vad jag längtar tills den dagen då det inte är någon mer återvändo.. (jag menar för flyttens skull alltså)

Hare bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0