Vecka 20 plus 2 (21)

Hejsan här har ni mig igen!
De var ett tag sen va hihi..
Jag börjar bli sjuk, ont i halsen och öm i körtlar med mera.. Jobbigt för jag har aldrig tidigare varit sjuk under en graviditet. Så jag googlade lite igår för att se om det var farligt att få Influensa när man var gravid.. Och de var det inte men det var inte jätte bra heller att få hög feber.. Så jag hoppas att det bara blir en förkylning och inget annat.
 
Jag väger nu 73,2kg
Start vikten var 62kg
Och inskrivnings vikten var 70,5kg
 
Midjemått är: 97cm så det  växer :)
 
Vi har varit på UL som ni vet, allt såg bra ut och hon gick igenom bebisen noggrant och UL tog ungefär en timme. De är en liten gosse :) <3
 
Jag har köpt en stor gravid dagbok nu på Bokia här i stan. den är jätte fin och man kan skriva mkt mer i den än den förra jag hade vilket jag tycker är bra..
 
Jag mår förövrigt bättre och känner att järnet nog börjar stabilisera sig i kroppen då jag inte alls mår så där slött som jag gjorde förut.
 
Nästa Mvc besök är 1 oktober :)
19 veckor kvar nu :) Jeho..
 
 
 
 
 
Nina Bergquist
2012-10-04 @ 09:39:37
URL: http://deliciously.se/

fin mage du har. saknar ens egna oerhört mkt då man ser alla som är gravida :D

tävla gärna inne hos mig med =)
http://deliciously.se/2012/october/tavling-mam.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0