Dagen D då vi blir inskrivna på förlossningen

Hej kära ni...
I dag sker det. I dag blir jag inskriven för igångsättning... Inom kort kommer jag få tillbaka mitt liv, kunna vara nära alla mina älskade ungar.. som jag längtar... åååå
 
Jag klev upp halv åtta i morse.. Jag skulle ringa in till förlossningen kl 8 för att få tiden vi skulle skrivas in.. de hade endast en plats kvar så vi fick tid kl 13:00
 
Nu är jag jätte nervös.. Men jag har tillbringat morgonen med att mysa med Milo och fixat lite ärenden via datorn och tvättat.. Snart är det dax.. Hur det än går  så är jag ju i alla fall inte gravid mer inom en kort framtid..
 
Nu har oro två kommit och de är att det ska hända något med bebis.. Jag vill inte det... jag har längtat så.. Jag har svurit och varit arg pga av smärta.. jag har härdat ut så länge tills det absolut inte gick mer för hans skull... de måste gå bra för honom.. Min älskade bebis.. jag är rädd för att föda och för att det som sagt händer honom nått.. Jag kommer inte kunna leva med det.. Men jag får tro och hoppas på att det går bra och jag är ju faktiskt på rätt ställe där det kvickt kan agera om det märker att han inte mår bra..
 
Så rädd, spänd, lycklig förväntansfull
 
Barnen är lediga från dagis i dag.. Hade inte hjärta att låta dem gå nu när jag ska i väg så många dagar.. Jag har väldens bästa barnvakt här hemma Emilias pappa... Jag känner mig trygg i den situationen och när bebis kommit och allt gick bra ska M hämta hela bunten för ett besök hos oss.. Jag kommer längta ihjäl mig efter mina ungar.. men snart är det över.. snart så.. jag längtar efter mitt liv.. hihih
 
I förrgår var vi i väg och köpte nya babyskyddet och så slank det ner en onepice från NewBie också ur gullig.. Och i födelsedags present av sambon fick jag en videokamera så nu blir vår förlossning FILM Ha det fint alla
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0