Mitt Emmaljunga projekt

I typ två månader nu har jag letat delar till en alldeles egen Emmaljunga- hopp-blocks-vagn..
Från början var tänket en helt ljusblå nitro!
Men en light blue sittdel från 2007 var svårare att få tag i en vad jag trodde.. Så i stället köpte jag en demin light blue cc sittdel från 2009, fick även med en qatrolift om det nu heter så.. I samma färg..
Som om inte det var nog hittade jag även en city jet ergosits i samma färg.. Haha lyckat!!
Som tur var hade jag ju redan en city jet ergo i bege svart och hon som hade den blå ville byta!! Lycka!! Hihi
Jag van även en aktion på ett vitt nitro chassi från 2011 och köpte till en ny skötväska från EL och en sittdyna från AddBaby ( Addstroller )
Så här blev resultatet.. En full nitro och en ona be Ozone :) Me happy.. Körde första promenaden med ergositsen idag!

Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥
2013-08-01 @ 12:37:34
URL: http://www.finest.se/natali

Så jättefint :) Älskar dynan. Har den i svart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0