Upp på avdelningen

De var mest bara att gilla läget och inse att min son nu var så pass sjuk och var tvungen att läggas in..

Barnsalen där Bias skulle sova helt på egenhand utan mig såg ut som en mini intensivvårdsavdelningen.. Fyra små sängar i var hörn och massa uppkopplings grejer bredvid varje bädd.. Här brast de för mig igen och jag började gråta..

Bias fick säng 2 och de visade M till de rum jag skulle sova.. De såg mer ut som en fängelse cell än ett sjukhusrum.. Allt var så nedgånget..
Bias fick medicin och samtidigt hoppade sköterskan upp och ner med honom på en pilatesboll för att han skulle hosta upp slemmet lättare..

Camilla
2013-03-12 @ 08:32:00
URL: http://mammamamin.blogspot.se

Usch så jobbigt att inte få sova med sin lilla som är sjuk, det är ju allt man vill vara nära och trösta när dom mår som sämst. Håller tummarna att det snart blir bättre!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0