Tillbaka

Jaha så var det Onsdag idag.. Mitten på veckan.. Och igår var det första dagen man kunde gå i bara t-tröja. Härligt. Minns inte att det brukar vara så här varmt i mitten på April Det var det inte förra året iallafall. Jag önskar en lika bra sommar som förra året då den var kanon..
Idag har jag en plan att fixa min balkong. Morötterna och Smultronen jag satte i krukor inne för en tid sen har nu kommit upp.. Så 1 Maj ska jag ställa ut dem på balkongen..
Pga att det inte tål om det blir för kallt på natten..
 
Emilia lärde sig cykla utan stödhjul i förrgår.. Hon lärde sig på en ända dag. Och nu cyklar hon bredvid mig varje dag till skolan. Och Milo har fått en liten blå cykel med stödhjul och även han tar sig fram på den. Jag verkligen älskar den här årstiden och önskar det kunde vara så här året om.. Vintern är väl för jävla tråkig.. Usch..
 
Graviditeten rullar på och igår var bebis jätte aktiv.. Men tänkte skriva ett separat inlägg om det på fredag när jag byter vecka till 27
 
Både Bias och Milo har fått dagisplats och det känns skönt så här när jag är höggravid.. Milo börjar redan i Maj och det behöver han. Och  eftersom han varit ledig i så många månader nu så ska jag försöka få så han gå där i sommar så jag hinner vara gravid lite också..
 
Ja som ni ser så rullar dagarna på här.. Och nu ska jag faktiskt kolla tvillingvagnar på blocket och bjuda på två bilder från i morse innan lämningen på skolan.. Må gott alla
 
 
Morötterna jag planterade.. men nu är det grönt och fint i krukan i stället hehe
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0