i väntans tider

Undra vem som är mest spänd inför julafton!? Jag eller barnen?  De ska bli så kul att se deras ansiktsuttryck när dem öppnar sina julklappar.
Igår får barnen precis de dem önskat sig och jag har inte snålat in på något. 
Men jag hoppas att vi får vars friska till jul. Heylie har haft feber nu i tre dagar. Men faktiskt inte jätte förkyld. Jag vet inte om hon kanske har tandsprickning,  hon dreglar och vill hela tiden.. 
Bias är sjuk i sin astma och nu på morgonen har han det riktigt jobbigt. Han avskyr inhalations apparaten så att inhalera honom går allt annat än smidigt.
Han får även singular nu varje kväll och vi har pratat med hans astmaläkare och vi får nya mediciner till honom nu och en större mask till vortexen. .
Även Milo har börjat hosta och i morse vaknade han med näsblod. .
Så vi får hoppas att barnen ändå orkar med julaftonen. .
Men de är ju några dagar kvar så det kanske hinner vända.  Hellre influensa än kräksjukan..
Fast helst ingen sjukdom alls..
God morgon !!!
 
 
 
http://blogg.alltforforaldrar.se/livetmedastrid
2014-12-18 @ 08:42:50

Åh va tufft :/ min dotter som är nio månader är också superförkyld just nu! Styrke kramar till dig och hoppas dom kryar på sig fort :)

Oslofru
2014-12-18 @ 11:47:10
URL: http://www.oslofru.com

Vilka mysiga bilder <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0