systemkamera

God forsättning alles!!!
För det första blev julafton jätte bra. Alla var nyktra och barnen blev superglada för sina klappar..
Vi kör alltid helt vit jul hos oss.. och de är jätte skönt.. 
Jag hade önskat mig några saker i julklapp av älskling.. jag trodde jag skulle få en sak, inte alla
Men det fick jag
En systemkamera
Samsang galaxy tabb 3 surfplatta ( milo slog ju sönder min andra padda så bättre att ha en som inte är allt för dyr eftersom han har adhd/autism så lär de finnas ods för att han råkar göra det igen) 
Jag är jätte nöjd med den och den duger gott åt mig.. hihi
Sen fick jag en skruvdragare med borr och bits.. har länge velat ha en sådan så man lätt kan få upp inredning i hemmet.
Fick även alla insektsnycklar ( jag är en sådan som vill ha allt sådant för att kunna reda mig själv..
perfymer, presenkort och annat var också saker jag fick i julklapp. 
Så jag är riktigt nöjd.
nu ser jsg fram i mot nyår, sen får det gärna bli vår och sommar igen!!!!
 
 
Sanne
2015-01-06 @ 19:16:05

Ahh Fina flickor

Sanne
2015-01-06 @ 19:16:49

Sorry Pojkarna är också fina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0