Bias 1års klas den 2 Februari 2014

Hej ligger lite efter med några inlägg, vi har ju legat sjuka här men nu egentligen börjar det släppa och jag börjar må bättre!
Bias hade ju sitt 1års kalas här den 2 Februari och hade 16 gäster plus mig, m, Emilia och Milo.. Så det var fullsatt i vår fyra kan man säga...
Jag gjorde egna tårtor som jag blev jätte nöjd med och Emilia fick göra en själv och den blev lila :)
 
 
 
 
Några gäster kom lite tidigt så jag hade inte hunnit klart med allt innan dem kom. Men det ordnade sig tillsut ändå..
I present fick han 500k, en brio bil, en baby tågbana med djur, en pekbok, kläder från hm, självlysande stjärnor till taket, en mysdress och musiktelefon..
 
Tyckte kalaset flöt på bra och vi sjöng för Bias som i sin tur höll för öronen hahha.. Jag är nöjd med hans kalas i allafall.. Nu står Emilia på tur som fyller 27 Feb..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glöm inte frågestunden jag har i bloggen.. Du kan lämna din fråga här i FRÅGESTUND!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0