Nu är denna dagen snart ett minneblått

Suck.... inga värkar och ingen bebis så långt ögat kan nå.
Det känns som en hel evighet till måndag då ingånsättningen ska ske...
Och jag är rädd att sömnen uteblir i natt. De finns lixom inget att sysselsätta sig med på natten. Och denna eviga stress att inte kunna somna och den fruktansvärda restles legs.. Har den nu tillex..
Lilla söta bebis kan du inte komma ut nu..
Jag har nu provat allt jag kan.. promenader. .. hallonblafste säkert mer än 20 koppar dessa två dagarna.. färdknäpp.. och hinnsvepning. .. men ändå inte en antydan till att något är på gång. Bara en sparkande bebis i magen som lever rövare.. Hen trivs nog där inne. Jag är ändå glad att den rör sig så pass mycket för då vet jag att den lever..
Nu ska jag ta en dusch... Sen försöka lägga mig så att de blir en dag närmre måndag... tiden går så himla sakta..
Här kommer nu vecka 39 os gravidbilder
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0